søndag den 29. juni 2014

Er du blevet solbrændt i sommervarmen? Frygt ikke, der er hjælp at hente!

Jeg var ude og sejle her den anden dag, og jeg valgte så at glemme solcremen derhjemme. Solen var ikke så skarp og jeg havde dækket mig godt til - det mente jeg i hvert fald selv. Men jeg var kobberrød i panden og på skuldrene da jeg kom hjem, det gjorde så afsindigt ondt! Jeg prøvede alverdens creme og aftersun, men intet hjalp... Indtil! Jeg fandt en skøn spray med kildevand. Intet andet kunne gøre det! Huden udtørres ikke og den bliver slet ikke irriteret, tværtimod den virker meget beroligende. Den skønne spray med kildevand er fra Avéne, den kan købes på apoteket til 74,50 kr. for 150 ml. 

Her er et link til en side hvor I kan læse om den skønne spray, og også købe den online: http://www.apotekernes.dk/av%C3%A8ne/produkter/av%C3%A8ne-thermal-spring-water

TIP 1: HUSK for guds skyld solcreme altid! Din hud har ikke godt af at blive stegt i solen uden beskyttelse!

TIP 2: Aftersun bruger man kun når man vil have farven til at vare længere, hvis du er blevet solbrændt, skal du ikke smøre det på! Det irritere huden meget mere end den er i forvejen, skaf dig i stedet for denne skønne spray! Det er et must-have i sommerperioden!


Ingen kommentarer :

Send en kommentar